söndag, februari 01, 2009

Mmmm


Jag tröttnade efter en kvart och tog bort den hemska bakgrunden.

Och inte har jag pluggat något än. Och inte heller ätit, stackars bebin i magen är säkert hungrig nu.

Men jag glömde berätta att igår var Anders här en sväng för sjukliga mängder kaloriintag och filmvisning på stora skärmen. Valet föll för kvällen på storfilmen AUSTRALIA och barnfilmen MADAGASCAR 2. Australia var bra men efter en och en halv timme kändes det som om den gott kunde slutat. I hemlighet satt jag dock och myste hela filmen igenom för att Hugh Jackman är en av de snyggaste män som någonsin satt fot på denna jord det är ett som är säkert. I de scener han red ville jag bara... ja. Egentligen är det säkert kärringvarning att tycka att han är snygg men isf är det en varning jag mer än gärna tar.

Madagaskar var väl vad man kunde förvänta sig, rätt kul. Det blev iaf en trevlig kväll som vanligt när Anders kommer över.


2 kommentarer:

Maria sa...

åååh hugh! jag måste säga att jag är rätt svag för christian bale också. i typ 3:10 to yuma.
förresten borde vi hänga med oscargalan i år, för hugh ska vara konfrencier!

Jen sa...

count me in!