onsdag, februari 11, 2009

Gosh

Sportlov. Typ i alla fall. Jag gör inte så mycket mer, har helt fastnat i tanken på att det är sportlovsvecka här. Intalar mig själv att det är ok. Nyss pratade jag med personal från förskolan Björkbacken i Skara om att jag ska komma och göra fältstudier hos. Och jag måste bara säga att det är världens bästa förskola, så nu fick jag det ur systemet :) I övrigt så har jag lunchat med Danny och sitter nu i sängen och trycker i mig m&m's, tacka gudarna för att det godiset har kommit tillbaka och finns att köpa i en affär nära mig! Bebin gillar't också, vilket gör det ännu mer ok att helt ogenerat trycka i mig godis på detta vis. Om några månader ska jag skämmas, men inte idag!

4 kommentarer:

Maria sa...

så rätt min vän! :D
godis är gött liksom. och en påse flöt.

Jen sa...

hehe, iaf i fyra-fem månader till. Nu har jag dock förätit mig på m&m och kommer inte vara sugen på det inom närmaste veckan. tur att det finns annat godis. puss!

Anonym sa...

Vad kul att du kikade in. och Grattis till bebis i magen =). Mår du bra och så?

Jen sa...

Tack Stina:) Jo, nu mår jag faktiskt helt ok, förutom foglossningar och halsbränna, men det är inget mot de tre mån av illamående som jag genomled till en början ;) Grattis till din fina flicka!