torsdag, februari 12, 2009

Lista

Jag hittade en lista i någons blogg:

Vad heter ni? Jenni och Daniel

Hur träffades ni? På Stadt, en fredagkväll.

Är ni förlovade? Nej.

Bor ni ihop? Ja.

Har ni barn? Ja vi har ju ett i min mage!

Har båda körkort? Yes

I så fall, vem kör bäst? Danny får jag väl erkänna.

Kommer du ihåg er första kyss? Ja, det var ju på Stadt den kvällen vi träffades :)

Vem sa “Jag älskar dig” först? Han, på fyllan. Romantiskt.

Vem är äldst? Daniel är sju år äldre!

Vilka stjärntecken är ni? Jag är oxe och han är Skytt.

Vem fyller först på året? Jag.

Vem är längst? Han. 6 cm längre...

Vem sjunger bäst? Han tycker att jag gör det ;) Trots sina glansdagar som rockstjärna..

Håller ni i handen på stan? Oja

Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej, men vi kände folk som känner varandra så vi kunde lika gärna känt varandra.

Blev du kär i första ögonkastet? JAAA :D

Har ni någon speciell låt? Yes, I will follow you into the dark med Death Cab For Cutie

Har ni några “fri kort”? Nej.

Har ni varit utomlands tillsammans? Nej, vi hann inte det innan jag blev på smällen. Men det kommer väl!

Vilket är ert bästa minne? När vi var på Naturhistoriska Riksmuseet helt själva en kväll.

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Vi lagar mat, kollar på tv eller film och kramas

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja självklart!!

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 2 mil.

Blir du lätt svartsjuk? Ja om han pratar om sitt ex.

Brukar ni bråka? Jag bråkar, han gör inte det och tycker inte någonsin att vi bråkar.

Ringer eller SMS:ar ni mest? Jag messar, han ringer.

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hans ögon och mycket manliga skägg

Brukar nån av er prata i sömnen? Nej.


KOPIERA OCH SVARA I DIN BLOGG! (om du vill...)


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ska kopiera :)