fredag, maj 13, 2011

En bra tjugofemårsdag

Jag väcktes med frukost på sängen och presenter! Älsklingen min hade fixat och gjort så fint. Dagen har kantats av besök från allra finaste bestis, svägerska och brorsdotter, mamma, än mer presenter och en hel massa rosor!

Viran är sen två dagar tillbaka sjuk. Snuva, hosta och feber. Men hon är glad ändå. Vi hade tänkt åka till pappa och få födelsedagsmiddag men med liten sjuk fick vi stanna hemma. Lika väl det, vi hängde och hade roligt, lilla familjen vår. Vi åt tacos och nattade bebisen. Nu blir det film, Harry Potter.

Sen jag kom på att jag inte längre bara är rund utan istället blivit tjock så har jag käkat Gi. Och blivit lite mindre tjock. Men ikväll ska vi äta kolhydrater i sin grannaste form - gratis prinsesstårta från ICA.

Dagen avslutas med ett glas vitt och en stund på balkongen. En utmärkt födelsedag!


Inga kommentarer: