tisdag, juli 12, 2011

Igår skrev jag under mitt anställningsavtal. 75 %, vikariat hela läsåret på en småbarnsavdelning på en förskola som ligger nära Elviras förskola och D's kontor. Det ska bli helt fantastiskt underbart att börja jobba, jag börjar i augusti. Veckan efter att jag börjat jobba ska D skola in Elvira på förskolan. Fredagarna blir sen min och hennes lediga dag. Och häromveckan fick jag det äntligen i min hand: Examensbeviset. Där stod det, svart på vitt, att jag har klarat det som för mig kändes som det omöjliga. Jag gav mig själv en klapp på axeln och en kram. Jo, jag är skitstolt! 

4 kommentarer:

Maria sa...

Jag är också stolt! Nu ska vi fira!!

Unknown sa...

Grattis, grattis!!! Härligt att äntligen vara klar och att veta vad du ska syssla med i höst, nu kan du med gott samvete vara ledig i sommar!!

Kram

lilla angelyne sa...

Det ska du verkligen vara!! Bra jobbat och fantastiskt stort grattis, igen, till jobbet.

Den dagen jag tagit examen och förhoppningsvis får ett jobb hoppas jag på 70-80%, det känns lagom!

Hoppas ni får en mysig helg!
Kram

Lou sa...

Åh så glad man blir att höra detta! Massor med grattis både till jobb och examensbevis! Kram/Lollo